2011. április 2., szombat

Osli blogchallange week 1.

Osli játéksorozatot hirdetett a honlapján. 2 hetente fog újabb és újabb feladatot adni, a nyertes (akit véletlenszámgenerátorral választ) egy 5$-os kupont kap a ScrapDishnél levő boltjába. Nagyon izgalmasnak ígérkezik és mivel 2 hét áll rendelkezésre a feladat végrehajtására, így nyugodtan lehet alkotni.
Az eheti feladat: egy oldalt készíteni az új minikitjével:
A megkötések pedig: minden elemet fel kell használni úgy, hogy látható, felismerhető legyen, viszont egy elemet többször is rá lehet pakolni. Lehet vágni, blendingelni, de átszinezni nem. Csak ezt a készletet lehet használni és plusz elemként csak fotó, vagy wordart használható.

Neki is estem a feladatnak, és meglepően gyorsan összeállt az alapoldal, csak a pakolással szenvedtem. A kütyüket ide-oda tologattam, végül ennél a verziónál maradtam. Remélem, semmit nem hagytam ki. :) A színösszeállítás nagyon tetszett, nem épp hétköznapi, de nem is harsány.
Az oldalamon Nimród, aki egyik pillanatban még az ágy mellett álldogált, aztán elterült és elszundított a lépcsőn.

2 megjegyzés:

  1. Na persze, mond, hogy itt a helye a gyereknek :)
    Viccet félretéve, szerintem jó lett az elrendezés, tetszik az oldalad. Köszi, hogy velem játszottál.

    VálaszTörlés
  2. Imádom ezt a "megőrzött pillanatot":-))) Szép, letisztult oldalt készítettél!:-)

    VálaszTörlés