2011. április 27., szerda

Fotós játszótér

Néhány hete akadtam rá a Fotós játszótérre. Nagyon megtetszett az ötlet, hogy a hobbi és profi fotósok bemutathassák egy-egy képüket, tanulhassunk, gyönyörködhessünk és megmutassuk, bemutassuk magunkat.
Jó sokat gondolkodtam, mit küldjek, több kép is felmerült, apumat bombáztam a kérdéseimmel, felvetéseimmel,  neki jobb szeme van a fotókhoz, tapasztaltabb a témában (titokban reménykedtem, hogy választ helyettem) végül konkrét képet nem írt, így én választottam (és nem azt, ami neki legjobban tetszett)

Egy egyszerű harmatos kép, valamelyik reggel fotóztam a kertben, a színei miatt szeretem.

Juma kérdezte minap, hogy mióta fotózok és ha már fotózás és bemutatkozás, itt válaszolok rá: nos, apukám gyerekkorom óta tanítgatott, és nagyon régóta érdekel, és számomra kedves hobbi ez, de komoly gépem karácsony óta van, így kb 4 hónapja gyakorlom komolyabban.

1 megjegyzés: