2011. április 25., hétfő

Lelkizős - CT-zős

Először is köszönöm szépen a kedves megjegyzéseket, amiket a blogtraines bejegyzésemnél hagytatok. Komolyan jólesett. No, igen. Néha kishitű vagyok, néha bizonytalan, és néha kicsit eltúlzom a dolgokat negatív irányba is. Ráadásul az utóbbi napokban kicsit fáradt voltam és kedvetlen is és alkotni sem tudtam úgy, ahogy szerettem volna - naja, magyarázom a bizonyítványom.

Viszont a hosszúhétvége (nekem jóóóó hosszúra sikeredett, mert a tavaszi szünetre anyukámék bevállalták kényeztetésre a két nagyobb csemetémet) alatt teljesen feltöltődtem, még a húsvéti jövés-menést is nagyon élveztem.

Ennek örömére bejelentkeztem Icka CT-calljára (köszönöm Icka a lehetőséget, az üde hangulatú készleted teljesen felfrissített), Az oldalam: 

És annyira felbiztattatok, hogy belevetettem magam a "maszkgyártásba", hamarosan közzéteszem az eredményt :) 

2 megjegyzés:

  1. szeretem az ilyen oldalakat! semmi flanc és ráadásul egy szép szösszenet a természetből!
    nagyon klassz lett, köszönöm!!!

    VálaszTörlés