2011. április 22., péntek

Magnólia-mánia

Altalena ötlete -miszerint indítsunk útjára egy Magnólia-freebie vonatot- túlzás nélkül állíthatom, hogy frenetikus fogadtatásra talált. A giga-blogtrain 26 állomáson robog át, Majától érkezett hozzám és tőlem Moncsihoz fog továbbhaladni (én vagyok a 18. állomás). Látogassatok el mindenkihez, szuper dolgokat készítettek a lányok*

Ez az első "készletem", első blogtrain-em. Kéretik finoman kritizálni (mondjuk ha iszonyatosan béna, akkor lehet ilyet írni kommentként: lesz ez még jobb is stb.)

Aki még nem kapott súlyos magnólia-mérgezést, annak itt az én kis csomagom.

Letölthető ITT 
Freebie! Download Here

-------------------------------------------------
Hi All Aboard!


Welcome to the next stop with the huge Magnolia-blogtrain.


You must have arrived from Maja.
You can download my portion here.
The next stop is Moncsi.
Have fun with this wonderful train! Happy scrapping :)


minyu





*és akkor itt jegyezném meg, hogy a csodás preview-kat elnézve komolyan aggódom, hogy nagyon béna amit én csináltam, még azon is gondolkodtam, hogy szólok Altalenanak, hogy vegyen ki a névsorból, de ha már molyoltam vele, akkor maradjon. 

17 megjegyzés:

  1. ne hülyéskedj, még jó, hogy nem vetted ki magad!! tuti jó lesz :) vittem is :)köszönöm!!

    VálaszTörlés
  2. Jajj te!!! Hogy gondolhattál ilyet! Nagyon szép lett, és hidd el majd meglepődsz, hogy mennyien használják majd!!! Ne merészelj a következőből sem kimaradni :DDDD puszika:D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép. Különösen a maszkok. Jó, hogy nem vetetted ki magad. Köszönöm. :)

    VálaszTörlés
  4. Minyukám, szerintem nincs miért szégyenkezned! Állati szépek a maszkjaid!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Én is kevés önbizalommal bírok - ha látszik, ha nem -, de Minyu, nem értelek! Gyönyörűségeket tettél a csomagodba!!! Majd meglátod oldalakon! Az enyémre számíthatsz!!
    (... a következőben én is szeretnék részt venni! Segítesz majd nekem? .. én el sem tudom képzelni, hogy hogyan kell egy ilyen készletet elkészíteni! Örülök, hogy már tudok galériákból letölteni, feltölteni, és vásárolni:-) Persze azt sem mindig elsőre:-)))

    Gyönyörűségeket tettél a készletedbe!!

    VálaszTörlés
  6. minyu, csudaklassz lett!!! ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  7. még jó, hogy nem szóltál!!!!! :) azok a maszkok nagyon -nagyon jók!!!!!!!!!!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  8. Tiszta dinnye vagy :)) Ez a készlet szuper! Elvittem! Kösziiiiiii!

    VálaszTörlés
  9. Szerintem is klassz lett a készleted, nem értem, miért aggódsz. Nekem is ez az elsőm és nem vagyok teljesen megelégedve mindennel, de valahol el kell kezdeni! Szóval hajrá, ki ne hagyd a következőt! ;)

    VálaszTörlés
  10. Hidd el, csak így tanul az ember: gyakorlás közben :) Nem lett béna egyáltalán. Nekem nagyon tetszik benne jópár elem, a maszkjaid meg csúcsok!!!! Köszike! Ahogy Timi is mondta: ki ne hagyd a következőt!!!

    VálaszTörlés
  11. Még jó, hogy nem vetetted ki magad. Imádom a maszkokat, és a tieid különösen szépek. A virágaidtól, és az indáidtól is el vagyok ájulva, tuti, fogom őket valahol használni! Köszi!

    VálaszTörlés
  12. Szerintem feleslegesen aggódtál, mert nagyon szép lett a készleted! Jól tetted, hogy részt vettél benne! Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  13. Ne csináld már! Tök jó lett! Én egy papírt nem bírtam összehozni, Te meg így elsőre remekeltél! Köszönöm szépen, ezt a csodás minit! Gyűjtöm is befele :D

    VálaszTörlés
  14. köszönöm, szeretem, viszem!

    VálaszTörlés
  15. Ne legyél kishitű, mindenki kezdte valahol. Bátor vagy, hogy belevágtál, és biztosan lesz folytatás, mert ügyi vagy! Köszönettel vittem a készletedet.

    VálaszTörlés