2012. július 7., szombat

Heticewe - festős és amitakarsz

Múlt héten a Cewén pacsmagolós kihívás volt. Scrap-es berkekben hihetetlen sikere volt Irine festegetős tutorialjának. Szinte mindenki kipróbálta, így vagy úgy, persze én is próbálkoztam, kicsit másként, hiszen én Gimp-el dolgozok, nem PS-al (a Vickyék fotókönyvébe tettem egy képet ilyesmi technikával) Ezen felbuzdulva Krisssz a heti kihívás témájaként ezt a feladatot adta, ráadásként készített másik tutorialt is. Hogy a Gimp-esek se maradjanak ki, Rainbow Kata készített leírást. Én kicsit másként csináltam, de ki fogom próbálni az ő módszerét is mindenképpen. 
Az én oldalam ilyen lett:
Felhasználtam köszönettel: Bóbita Design, Natalie Design, font: Xirvena, fotó: minyu

Az eheti feladat pedig nagyon fifikás: válassz témát és valósítsd meg. Nos, én OOB-t választottam (out of bound), azaz keretből kilépős képet, mert imádom, nagyon látványos tud lenni. Az oldalam (még a múlt heti Magyar Derby hatására)
Felhasználtam köszönettel: Anna Aspnes - Artplay Palette, Simple Girl Scraps - SweetTweet
fotó: minyu

------------------------------------------
Last week we had a painting challange in Cewe. Irine wrote a tutorial in Oscraps forum, which became really popular in Hungary. Our Krisssz also wrote another version and Rainbow Kata (7szindesign) wrote a version for Gimp users. However, I made in another way, I will try Kata's version. You can see my page with the Castle of Boldogkő. 
In this week we can choose our own challange and make a page, just have to name the category. I made an OOB, I love this technique. I shoot the photo last week in the HUngarian Derby.


2 megjegyzés:

  1. Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies (please, notice the new url for my blog), under the Page 5 post on Jul. 07, 2012. Thanks again.

    VálaszTörlés
  2. Király mindkettő.Az oob engem is inspirál egy ideje.

    VálaszTörlés