2012. július 8., vasárnap

Hazafias, vágtázós

Két oldalt készítettem a napokban, ami nem konkrét kihívás és CT munka.
Az egyiknél Simple Girl Scraps kérdezte a CT tagokat, hogy van-e hazafias, nemzeti ünnepes oldalunk, nem fontos az ő készleteivel, csak amolyan inspirációs célzattal. Nos, gyorsan összehoztam egyet, hogy ne csak amcsi oldalakat mutogasson... Itt megnézheted a többiek oldalait.
Az én oldalamon egy fotó, amit az inárcsi óvoda galériájából töltöttem le. 
Felhasználtam köszönettel: Ruccola Design, Rainbow Design, Anna Aspnes, template: Kristin's Scraps

És van egy örömscrap-es oldalam, tegnapi nagy élményemet örökítettem meg, bár a fotó nem tegnapi, de Herceg és én vagyunk rajta. A Mastercard reklám után szabadon:
Felhasználtam köszönettel: Beedeesign-Otthon blogtrain és The Scrappy Cat-Daydreams&Wishes Mini
Cím fontja: Janda Apple Cobbler



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése