2012. július 23., hétfő

Bóbita promó

Bóbita Design új készlete Sunshine névre hallgat. 12 papír, 50 elem, 5 overlay és 6 journaling card tartozik a bundle csomagba. Mind csodaszép, vidám, igazi nyári színekben. Megtalálod a Zigzagscrap polcán.
Az oldalamon Nándorom és az ő "mosolya"

És készült egy másik oldal is, ez szintén Bóbita egy készletével készült. A ZigZagScrap 4 éves szüninapját ünnepli és ezalkalomból játékokat szerveztek a fórumon. Az egyik ilyen játékba én is beneveztem, ez a scraplift-chain volt. A listán előttem Dany szerepelt és ezt az oldalt választottam tőle:
Azért választottam a fenti oldalt, mert egyrészt így tudtam használni Bóbita Naturally készletét (amivel csak egy nagyon minimálos oldalt csináltam legutóbb) Másrészt megfogott a kis kártya szövege: focused & photographed, én ezt adtam címnek is az én oldalamnak. Harmadrészt pedig oldalba tudtam foglalni a legutóbbi rovaros fotómat :)
---------------------------------
Bóbita Design has new release, called Sunshine. The bundle contains 12 papers, 50 elements, 5 overlays and 6 journaling cards. It is available at Zigzagscraps. My oldest son, Nándor and his smile is on my LO.
I made another page for a scraplift-challenge at ZZS, you can see the original page of Dany, and my page. I used: Naturally by Bóbita Design and a photo I have taken last week.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése