2012. augusztus 27., hétfő

Tütü sk.

Minap Ilus mutatott egy magyar kreatív blogot, lakberendezős, barkácsolós, átalakítós bejegyzésekkel, sok-sok képpel és részletes leírásokkal, pontos linkekkel.
Az egyik bejegyzés különösen megfogott, mert vasárnap egy tündérbogyó kislányhoz mentem fotózni és pont kapóra jött volna egy gyorsan elkészíthető tüllszoknyácska (nem kell varrni, csak csomózni) Nos, mivel nagyon gyorsan és nagyon olcsón nem találtam tüllt (itt a hangsúly az olcsón van), így más anyag után néztem. Először kipróbáltam maradék voile anyagból, nagyon cuki lett, viszont eléggé bomlik a szála... Viszont az IKEÁban találtam 295 ft/m-ért organzaszerű fehér anyagot (Sarita a neve, nyilván nem organza ennyi pénzért, de valami olyasmi, fehér, átlátszós, csillógós) és ennek már nem bomlott a széle annyira. A csíkok végét lecsaptam, hogy "hegyes" legyen, így mutatósabb lett. Az elkészült remekművek:


És akcióban a tütü (Zorkáról majd hozok még képeket)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése