2012. augusztus 14., kedd

(több) heti cewe

Elmaradásban vagyok. Azt hiszem, 2 hete volt a Summer Breeze-es kihívás a Cewén. (közvetlenül a blogtrain után) Ezt az oldalt készítettem (Nimi épp merülésből jött fel, ezért ilyen morci a képe...):
Felhasználtam köszönettel: Summer Breeze blogtrain - Ányi, Bóbita, Giny, Minyu készleteket

Aztán múlt héten színezgetni kellett, pontosabban egy fotót vagy elemeket átalakítani, hogy passzoljon a készlethez. Na, ez két légy volt egy csapásra, ugyanis A ZigZagScrap-en Giny indított kihívást nyári témakörben, és erre (is) készült az oldalam. Az eredeti fotón Nándin kiwizöld póló van, amit átszíneztem, illetve az egész fotó tónusát változtatgattam, deszaturáltam, és görbéket állítgattam:
Felhasználtam köszönettel: Bóbita design Sunshine


Ezen a héten helyszínleírást kell csinálni, még fogalmam sincs, mit csináljak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése