2012. május 7., hétfő

Képek a falon

Kitettem a konyhába néhány scrap-elt oldalam :) Az előzmény: kifestettem a konyhát és az új festék összeveszett a régivel (felpúposodott és feljött) és hogy eltakarjam a bibit, gondoltam, kiteszek valami képet. És ha már egyébként is csinálok egy rakás scrap-es oldalt, miért ne lehetne ezeket kitenni. Volt már pár evés-ivás-főzés kategóriába sorolható oldalam, de hogy mindenkiről legyen kép, összeraktam még néhányat. Körülnéztem a neten négyzet alakú keretért és a Kreativ Diszkontban találtam legolcsóbban (azóta feljebb is emelték az árát...) Mondjuk a minőség nem a legjobb, viszont "kétoldalas", nem üvegezett és mindkét oldalára lehet dekorálni, így ha megunjuk a mostaniakat, nyomtatok pár új oldalt és csak fordítunk rajta :) A keretre kétoldalas ragasztóval rögzítettem a kinyomtatott 14x14 cm-es oldalakat és már mehetett is a falra (egy szép pácolás még biztos jót tett volna neki, de mindegy, ez már így marad...)





   

3 megjegyzés: