2012. április 13., péntek

Barátok - Friends

Bóbita és Beedee összeálltak és egy szuper collab készletet alkottak.
Imádom ezt a zöldet és a drappos-barnás párosítás abszolút nyerő nálam. Ez a hatalmas bundle 30 papírt, 106 elemet, 2 féle alphát, 5 kész clustert, 5 kész overlayt, 4 template-et és 10 kártyát tartalmaz. Természetesen "alkatrészenként" is megvehető, de ki akarna kihagyni bármit is ebből??? Kapható a ZigZagScrapnél, a hét végéig akciós áron!
Az oldalamon a barátosném és én vagyunk, na és egy rakás cucc. Mert csak pakoltam és pakoltam és szerintem semmit nem vettem le, max arrébbtoltam. És a sokminden mellé beleraktam szívem-lelkem is :)

Bóbita and Beedee have a new, super collaboration. The bundle set contains 30 papers, 106 elements, some with shadows, 2 alpha with uppercase letters, numbers and characters, 5 ready-to-use overlays and 5 ready-to-use clusters, 4 layered templates, and 10 journaling cards. This fantastic kit is available at ZigZagScrap, now on sale till the end of the week!

1 megjegyzés: