2012. február 21., kedd

Díjat kaptam...

...és úgy örültem neki. Mert nekem ez elismerés. És jóleső érzés, hogy gondolt rám Gólya, egyfajta visszacsatolás és na, jó, bevallom őszintén, legyezgeti a hiúságomat...
Díjam neve:


A velejáró kötelezettségek pedig: 
  • Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat és megköszönöd, hogy Rád gondolt
  • Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-Blog képét
  • Add tovább a díjat 5 bloggernek, hogy megismerjük őket (Tehetséges, kezdő blogolókat válassz, akiknek kevesebb, mint 200 követője van)
  • Az 5 kiválasztottat linkeld be a bejegyzésedbe és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről
Kiválasztani 5 bloggert nem is olyan egyszerű ám. Mert tudom, hogy néhányan nem szeretik a blogdíjakat. És pl Gólya is jelölt olyan bloggert, akinek én is adnék, dehát ugye most kapott. De azért összeszedtem 5 emberkét:
Florcinak imádom a barkácsolós, pedagógiai ötleteit.
Bóbitának tetszenek  a készletei és a kedves, barátságos hangneme, amivel odafordul mindenkihez.
Giny oldalaitól mindig elájulok és mindig azt érzem: én is ilyesmit akarok csinálni :)
Dinocs oldalát azért szeretem, mert teljesen egyedülálló. "Csak" dalszövegek, de annyi minden van bennük.
Erz fotóblogja mindig lenyűgöz varázslatos képeivel.

-----------------------------------------------------

I've got a blog award from Golya. Thank you very much, I'm so happy. It was hard to choose 5 blogger, but finally I did it, my list is here:

5 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen nagyon, nagyon cuki vagy!!! :) Elfogadom ;)
    De sajna bejegyzést nem fogok írni, nem illik az "imidzs"-embe :S :] (max postolok egy köszönömös dalszöveget ;))
    De tényleg nagyon köszi !!!! :)
    Ja és igen, minden bennük van ;) :S :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönömös dalszöveg pont elég leszen :))))

      Törlés
    2. Nos, akkor köszönöm a díjat, Neked és a daloknak is ;)
      http://dinacica.blogspot.com/2012/02/thank-you-for-music.html

      Törlés
  2. ó, jaj, egészen elérzékenyültem! :)) Köszi Minyukám, igyexem megfelelni a kritériumoknak!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm és megtisztelőnek érzem, hogy rám is gondoltál.:-)

    VálaszTörlés