2012. január 11., szerda

Heticewe - Filmplakát


A Cewe eheti kihívásán Tiboca azt találta ki, hogy mindenki képzelje magát kedvenc filmjei egyik főszerepébe és készítsen hozzá plakátot.
Több film is eszembe jutott, és tervezem egy 2. plakát elkészítését is (szintén fantasy, lehet találgatni - bár gondolom a Zuramnak tuti tippje van...)
Szóval csatlakoztam Drogo khalasarjához és Viharbanszületett Daenerys Targaryen-é átlényegülve léptem színre. A saját fotómon nagyon sokat kellett dolgozni, de megérte, én személy szerint elégedett vagyok az új fejemmel :)))

Felhasználtam köszönettel: Darkpixietears képét és hátteret http://tv-wallpapers-hd.blogspot.com -ról.

Volt ám egyébként időközben két Cewés kihívás is, és mindkettőn részt is vettem (ráadásul mindkettőn dupla oldallal), de azok meglepik lesznek majdan, és a leendő tulajdonos(ok) lehetséges, hogy olvasnak, így azt itt nem publikáltam. Majd...


2 megjegyzés: