2012. január 13., péntek

After the Christmas

Kipihenve a karácsony fáradalmait és szépségeit itt van nektek egy újabb szeretetcsomag blogtrain. A Cewe-fotókönyv fórumos csapata ezúttal e gyönyörű kép színei alapján alkotott és pakolta meg vonata vagonjait.
Én sem maradhattam ki, persze szokás szerint már jó előre paráztam, hogy én még nem állok sehogy és semmi ötletem sincs stb. De aztán mégis lett. Ötlet is és készlet(ecske) is.
A csomagom tartalmaz 7 db papírt, 2 db overlayt, 2 maszkot, 10 db kisebb elemet (árnyékkal és árnyék nélkül) valamint 1 alpha szettet (kis-nagybetűk, számok-karakterek)



Ha minden jól ment, akkor Krisssztől érkeztél hozzám, a következő állomás pedig Oslinál.  
Ha elakadtál, a Cewe galériájában megnézheted a linkeket. 
Beedee egy csodás össznépi-összképit is alkotott, minden állomásról van valami apróság:


Kellemes vonatozást, jó töltögetést!

-----------------------------------------------------------
Hi All Aboard!


Welcome to the next stop with the After the Christmas blogtrain! There are 7 papers, 2 clipping masks, 2 overlays, 10 elements and an alpha set in my mini kit.


You must have arrived from Krisssz
You can download my portions here.
The next stop is Osli.

If you lose your way, you can check the link in the gallery of Cewe.

Have fun with this wonderful train! Happy scrapping :)



minyu

17 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, vittem is!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm, hogy alkottál! Szuperül sikerült megint!!!!

    VálaszTörlés
  3. Jaj, az a vörös inda!!! Gyönyörűűűű! Köszi, töltöm!

    VálaszTörlés
  4. köszönöm szépen! már el is vittem

    VálaszTörlés
  5. Szerintem abba a Top3-ba tartozom, akinek a legnagyobb "szüksége" van erre a befogadó CEWE csapatra. Ahol nem gond, hogy csetlek-botlok a virtuális világban, ahol mindig találok egy kinyújtott kezet, ahol fel sem tudjátok mérni, hogy nekem mennyit jelent ez.
    Köszönöm, hogy van a mai világban egy ilyen csapat és ennek a csapatnak része lehetek.
    Jelen világunkban nagy dolog az, hogy létezik egy ember, aki befogadja és MEGTARTJA a társakat, amitől a csapattársak is mernek - tudnak egyenként is meghatározó, értékes tagjai lenni a közösségnek. Köszönöm Krisssz, köszönöm Bee és köszönöm Lányok!:-)
    Ehhez a blogtrain-hoz, aminek állomásaira örömteli izgalommal most indulok, egy köszönő idézetet szeretnék hozzátenni.
    Köszönetképpen, most minden állomáson e bejegyzésem adom át Nektek:-)))

    "Emberi közösségünk azon tagjai a leggazdagabbak, akik képesek anélkül adni, hogy a legkisebb mértékben is azt éreznék, nekik kevesebb maradt."
    (Stephanie Dowrick)

    Köszönöm Minyu, hogy egy-egy kommenteddel sokszor hetekre feltöltesz. Köszönöm az ugrásra kész sgítőkészségedet, ahogy fordulsz felém és felénk!:-)... és a gyönyörű fotókat ... és az állomásodon rám is váró szép ajándékot, melynek már az előlapja is elvarázsol:-) Szeretettel: Margó

    VálaszTörlés
  6. hópihés gombok....köszi, viszem!

    VálaszTörlés
  7. Kösziii, vittem...nagyon jóóó! :)

    VálaszTörlés
  8. Köszönettel el is vittem, nagyon jók a gombocskák és amúgy a maszk is nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  9. Köszi, már vittem is, maszk, gombocskák kedvenc:)

    VálaszTörlés
  10. Maszkok, betűk kedvencek.Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  11. Thank you for your part of this blog train! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  12. Köszi, oda vagyok a kacskaringóért! Jója lesz!!!

    VálaszTörlés
  13. Nagyon tetszenek a papírok, köszönöm,viszem! :)))

    VálaszTörlés