2011. május 9., hétfő

SB oldalak

A Scrapbook.hu-n szuperjó játékok, kihívások vannak a Nemzetközi Scrapbook Nap alkalmából. Mivel decemberben kezdtem "hivatalosan" scrappelni, így meglepve vettem tudomásul, hogy ilyen nap is van. És ha már van, az SB-s Kreatív Csapat kitett magáért.
Több kihívás is megtetszett remélem, lesz időm szombat éjfélig elkészíteni a "pályamunkákat" (és mindenkit arra biztatok, aki scrappel, hogy látogassátok meg az oldalt, és vegyetek részt minél több kihívásban, nagyon jó móka!)

Az egyik kihívás címe:  Digiből hagyományos - hagyományosból digi. A cím magáért beszél, a galériából ki kell választani egy oldalt és liftelni az "ellenkező" módon. Mivel a hagyományos scrapbookingba még nem mertem belevágni (túl sok itthon a 3 évesnél fiatalabb, papírcetliket, anyagmaradékot, fonalat, ragasztót, flittert örömmel begyűjtő, ámde vissza nem adó gyermek) így maradtam a digitális verziónál.
Detti hagyományos technikával készült oldalát választottam, ő ezt írta róla: A képeken Hanna lányom és a Réka, a barátnőm kislánya van. 8 hónaposak voltak ekkor. Én voltam hamarabbra kiírva, végül a sors úgy hozta, hogy Réka született meg 6 nappal korábban. A képek színvilága miatt annyira adta magát a zöld-lila párosítás.
6 nap korkülönbség  

Én kicsit fiúsabbra vettem a színeket, de a szerkezetet igyekeztem megőrizni. A képen Nándor és a barátnőm kisfia Ákos. Eredetileg egy napra voltunk kiírva, de a sors úgy hozta, hogy Nándi 8 nappal hamarabb született, mint Ákos. A képen 4 hónaposak.
Felhasználtam köszönettel: 
háttér: Bóbita és Jaelop design
gombok: Jaelop design, Beedee, Scraplandia


A másik oldalt még múlthéten elkészítettem, ez Beszteri kihívására (Anya és gyermek) készült. Nagyon szeretem ezt a fotót, mert Nándi olyan édesen kacag rajta, szinte hallani lehet : 
Felhasználtam köszönettel: Altalena hátterét, Beszteri virágjait és Friendlyscrap keretet.

2 megjegyzés:

  1. Mindkettő tuti lett! Az virgonc, ahogyan lifteltél, még a komment szövegét is :)))

    VálaszTörlés
  2. szerintem is mindkét oldalad szuper!!! Az a liftelős - sokat mosolyogtam rajta, amikor először láttam, tökéletes párja a kiválasztottadnak!! A második elrendezését, színeit is nagyon kedvelem:-)))

    VálaszTörlés