2011. május 19., csütörtök

Heticewe + Osli Week 4.

Kettő az egyben oldalt készítettem :) A cewe heti kihívásán a téma a barátság. Volt egy korábbi oldalam, illetve 2, amit Krisztának és Zitának készítettem még decemberben. (akkor kezdtem ismerkedni a scrappeléssel) Most ezt variáltam át úgy, hogy Osli heti kihívására is jó legyen. Cseles vagyok, mi? Osli nagyon érdekes játékot eszelt ki: 1-2-3-4-5 a címe. A szabály, hogy az oldalon mindenképpen szerepelnie kell a következőknek: 1 keret, 2 szalag, 3 fotó, 4 papír, 5 virág. 
Először arra gondoltam, hogy mivel úgyis 3 képnek kell lennie, a 3 pasimról készítek oldalt,, mert az úgy adná magát. Aztán megláttam Krisssz kihívását a barátságról, ekkor döntöttem, hogy inkább Krisztáról szól majd az oldal. A képeken az én gyermekeimmel (lehet, hogy jobban örült volna, ha a sajátjaival készítek oldalt?)
Felhasználtam köszönettel Altalena háttereit, Didó virágait, Beedee levélkéjét, scraplandia kapcsokat és szalagokat, Jaelop design varrást





1 megjegyzés: