2019. február 4., hétfő

Focis / soccer freebie

Épp a 2018-as családi fotókönyvet csinálom, már csak 2 duplaoldalt kell befejezni. Lesz benne sok-sok vízfestékes, pacás díszítés, kiegészítő. Ezeket már meglévő készletekből használtam fel, de Nándi focis oldalához szerettem volna valami egyedit, és mivel David de Gea a kedvenc kapusa, így az ő egyik fotójából csináltam ilyen vízfestékes dekort. Gondoltam, hátha másnak is megtetszik (mert én irtó büszke vagyok magamra, hogy megcsináltam), így kiteszem ide is, png formátumban, átlátszó háttérrel szabadon lementhető.

I am making our Family Photobook for 2018 and using a lot of watercolor, handpainted elements. My oldest son's favourite goal keep is David de Gea so I thought to decorate his page with his fav. soccer star, but didn't find any elements I liked.
So I had to make:  I used a photo and a lot of brushes and textures. You can download in png formát here: 

Köszönöm, ha kommentelsz vagy jelzed, ha felhasználtad. Thank you so much if you write a comment or a give a feed if you download/use it.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése