2014. május 9., péntek

Scrap oldalak

És akkor lássuk az utóbbi idők scrap termését.

Ezt ValC template kihívására készítettem, megadott sablon alapján, nem lehetett benne zöldet használni és a &-jelnek szerepelnie kellett az oldalon. A fotók még tavaly ősszel készültek, azóta volt tavasszal is, amire sajna nem jutottam el (a tavasziak valahogy mindig kimaradnak) 
Credits: ValC

Ez pedig Cewe heti kihívásra készült, festegetős technikát kellett alkalmazni. A fotó pont 10 éve készült, amikor Zita barátnémmal állatkerteztünk.
Credits: Anna Aspnes, Akizo, Blagovesta

Szintén Cewe kihívás, ahol egy napról kellett mesélni, nos ez az oldal még az idei kiállítás előtt készült, így a fotók tavalyról...
Credits: Anna Aspnes

Cewe kihívás kirándulós képekkel. Még 2012-ben Siklóson készítettem őket.
Credits: Natali Designs, Anna Aspnes

A legutóbbi heticewén kedvenc filmet kellett oldalba foglalni. Imádom ezt a kihívást és nem akartam kimaradni, sokat gondolkodtam is, hogy melyik kedvenc legyen, végül a Trónok harca mellett döntöttem, mert bár tavaly is erről készült oldalam, idén megint aktuális, épp most megy a 4. évad. A fotókat a netről szedtem, kivéve az elsőt, az ugye én lennék, vagyis csak félig :D
Credits: Anna Aspnes

És akkor élesváltással itt egy Annaliftre készült oldalam. Gondolkoztam, hogy magyarul, vagy angolul írjam-e a szöveget rajt, de végül az angolnál maradtam, mert ugye angol kihívásra ment. Szóval mikor kicsi voltam, a papikámat mindig kértük, hogy a Tarkafarkú varjúról meséljen esti mesét. Íme a könyvborítója, abszolút minimál stílusban...
Credits: Anna Aspnes

És egy másik minimál, Dido-kihívásra: tavaszias oldalt kellett készíteni zöld és rózsaszín színekkel. A fotó saját :)
Credits: Dido Design, Anna Aspnes




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése