2014. március 22., szombat

Give Five! Freebie

A napokban újra Give Five! játékot játszottunk a Cewén. A lényeg, hogy a jelentkezőknek 5 elemből/papírból/maszkból stb álló mini készletet kell alkotni, majd egy sorsolás után egymás készletével oldalt készíteni. Az oldalakhoz csak a kapott készletet lehet felhasználni.
A színskála elég tág határokat hagyott nekünk, a téma pedig a tavasz, no, ebbe jó sokminden belefért (volna, ha nincs a létszámkorlát)
Én Bastia minijét kaptam és ezt alkottam vele (éls Tinci template-jével)


Nos, az én mini készletem ilyen lett, ha tetszik, le is töltheted:

Az össze minit megtekintheted és letöltheted a Cewe Fórumán.

------------------------
We played Give Five! again in Cewe forumsite. We made a lot of minis only with 5 elements/papers/masks etc. See above my minikit, and feel free to download. Or visit the gallery of Cewe, where you can find all mini kits.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése