2014. február 1., szombat

Heticewék

Megint elmaradásban vagyok, így most egyben teszem közzé a Cewés kihívásokra készített oldalakat, aztán külön az Oscraps-osokat.
Ez pl még decemberi oldal: minimál stílusban kellett téli-karácsonyi oldalt hozni:
Credits: Natali Design

Ez is december, a feladat: legyen valami íves az oldalon (ezt egyébként az Oscraps-on is beneveztem a 'carol' challenge-re, és nyertem is vele egy ajándékkupont):
Credits: Anna Aspnes, Dido Designs, ValC Designs
Zene: Bojtorján

És ez is lemaradt. pedig ez az én kihívásom volt. Szóval, liftelni kellett valakit (bárkit) a Cewe galériából. Én Hékás oldalát választottam, ez az eredeti:
Az enyém pedig ilyenforma lett (már jópár éve a karácsonyos képünkből készítek egy BUÉK-os oldalt)
Credits: Anna Aspnes

Ez már idei oldal. FF-ben kellett oldalt készíteni, hozzá max 1 szín(árnyalata) választható. Az az érdekessége az oldalnak, hogy előző héten verses kihívás volt, és egyszerűen egyik vers sem ihletett meg annyira, hogy oldalt készítsek vele. Aztán hétfőn este egyszer csak bekattant ez a vers és napokig nem tudtam szabadulni tőle, mindig egy-egy sor zakatolt a fejemben (mint utólag megtudtam, anyukám kedvenc verse, úgyhogy ez biztos valami genetika nálunk). Az Oscraps-en is kiemelést kapott és nekem is kedvenc oldalam lesz sokáig, biztosan!
Credits: Anna Aspnes



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése