2013. november 11., hétfő

Waiting For... Blogtrain

Ugye már mindenki nagyon várta :)
Újabb blogvonat indult, ezúttal Waiting for... a címe. Mindenki arra vár, amire csak akar, így akészletek is nagyon különbözőek lettek, a színpaletta viszont közös.
Itt egy közös prev, amit Gólya rakott össze, mindenkiéből egy kicsi rákerült.

Az én megállómnál kicsit ütött-kopott dolgokra lehet várakozni. A fotókönyvemhez firkáltam egy csomót, ezt most mind megkapjátok, és van még néhány maszk, WA, paca, keret és persze papír is. Az előnézetire nem sikerült mindent rápakolnom, de azért így is látszik, mire számíthattok.

Innen jöttél: KOVAXKA 
Ide tartasz: BÓBITA


Ha valahol elakadnál, Gólya oldalán kinn van a teljes megálló-lista!
-----------------------------------------
Here we are again with a new blogtrain. In my station you can download a small grunge kit with loops, clipping masks, wordarts, frames and papers of course (not shown all in preview).

Previous stop: KOVAXKA 
Next stop: BÓBITA

If you missed a stop, please vivit Golya's page.

8 megjegyzés:

  1. hátmámélenne meglkopott? nekem nagyon tetszik, köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. I love the word art that you created! Thank you.

    VálaszTörlés
  3. Még hogy ütött-kopott! Gyönyörű, és finom, és.... Nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Már vártam az új maszkjaidat.Nagyon szeretek velük alkotni.Köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. So sweet - love all the frames and masks! Many thanks!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szeretem az álalad "ütött-kopott"-nak nevezett "dolgaidat", Minyuka!! Köszönöm!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés