2013. szeptember 30., hétfő

Kihívások

Tyűűűű, kicsit elhanyagoltam a blogom: elmaradtam egy pár fotózás képpel és scrap-es oldalakkal is.
Alkottam egy pár oldalt különböző kihívásokra:
Heticewére, amin a téma olyan valami, amire rábeszéltek, pedig nem akartad, végül mégis jól sült el a dolog. Nálam ilyen volt a hajvágás.
Credits: Anna Aspnes

Aztán anyukáméknak készítettem egy ilyen kis kedves oldalt a 40. házassági évfordulójára:
Credits: Anna Aspnes

Heticewe, akkor és most kihívásra:
Credits: Anna Aspnes

Oscraps-en Annalift kihívás:
Credits: Anna Aspnes

Szintén Oscraps-es Anna kihívás, Hello! címmel:
Credits: Anna Aspnes

És ez még nyáron készült, de a mostani Heticewére is ezt raktam, pacsmagolós kihívás:
Credits: Anna Aspnes

Szemfülesek észrevehetik, hogy az utolsó pár oldalam csak Anna Aspnes készletekből készült. Engem is megfertőztek a Cewés lányok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése