2013. július 23., kedd

Kihívások

Kicsit elmaradtam a blogolással, így egyben mutatok néhány oldalt az utóbbi napokról.
Először is Heticewe: csinálj mást, valamit, ami nem a te stílusod. Nos, én két oldallal is neveztem, ez egyben egy készülő fotókönyv egyik oldala is:
 Credits: CreateWings-Where Dream Begins

És egy fantasysabb:
Credits: Flypixel

Aztán volt egy kihívás, amin állatnak kellett szerepelnie az oldalon. Egy korábbi oldalamat "duplásítottam", szintén a családi fotókönyvbe megy:
Credits: Simple Girl Scraps - Love My Dog és Anna Aspnes

Múlt héten Apa-lánya kihívás volt a Cewén, ezt az oldalt készítettem: 
Credits: Anna Aspnes

Aztán (mert a héten rengeteg időm volt, lévén nyaralunk a szüleimnél :D), beneveztem Anna Aspnes kihívására is az Oscraps-en, ahol blendingelni kellett. Az oldalra egy tavalyi fotót raktam, amikoris épp lepkét fotóztam. Megkerültem a virágot, hogy a másik oldalról is lencsevégre kapjam, ekkor vettem észre, hogy épp egy pók zabálja a szépséges modellemet. Igazi dráma, valódi horror :)
Credits: Anna Aspnes

És mivel még mindig ráértem, itt egy oldal az mscraps.com tipográfia kihívására. Itt az oldalon olyan címet kellett használni, amit ecsettel módosítunk:
Credits: Bóbita Design - For Life No1.

Ígérem, mindjárt a végére érek. Szóval, Cewe heti kihívás, Kovaxka ötletére: készíts oldalt kedvenc sorozatodról, de lehetőleg ne szerepeljen rajta a filmből kép. FB-ra már kitettem, ezt írtam hozzá: Először általános pánik. Aztán némi ötlet. Aztán kétségbeesés. Miután x ideje csak egy fotót és egy idézetet tologatok az üres papíron a PS-ben, háttereket teszek fel, majd dobok ki, elemeket nyitok meg rakok balra-jobbra és törlöm a réteget újra és újra. Némi elkedvetlenedés. Aztán meghallgattam néhányszor a Castemere-i esők dalt (a Game of Thrones-ból), és végül mégiscsak kikerekedett valami ilyesféle (és egy kicsit mégiscsak látszik a film, de pssszt!): 
 Credits: Designs by Blagovesta 
 idézet:'Old stories are like old friends. You have to visit them from time to time' -G.R.R. Martin : A Storm of Swords

-------------------------------------
I participated some scrapbook challenges in the last few days:
-Make a page in í sytle whiche you are not so good (I choose fantasy and made 2 pages)
-make a page with animal photo(s)
-Father-daughter theme
-use blending in your page
-typography challenge: change a font with brush
-make a page with your favourite film series but do not use picture from the film.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek az oldalaid!! Ahány oldal, annyi stílus!! ... és persze az külön izgalmas a számomra, hogy Te is "kacsintgatsz" Anna felé:-)))))))

    VálaszTörlés