2012. november 22., csütörtök

Heticewe - sok-sok heti elmaradás

Elmaradásban vagyok "heticewe" oldalak publikálásával, bár igazság szerint ki is hagytam néhányat (vagy próbálkoztam, de nem jött össze, vagy csak gondolkodtam rajt, de megvalósításig nem jutottam)

Az Autumn is Dreaming about Owls blogtrain után volt kihívás a készletekből:
Felhasználtam köszönettel: Eagleszem, Kovaxka, Krisssz, Nessita készleteit és pár textúra  

Azelőtt volt ATC-s kihívás:
 
Osli SBE-s freebie-jével és Nessita WA-jával 

 Még azelőtt volt "múltból maradt" kihívás, amire a dédapám naplóját dolgoztam fel, amit az olasz hadifogságban írt:
Felhasználtam köszönettel: Anna Aspnes és guglizott elemeket.

És még azelőtt volt "akkor és most" kihívás (jesszusom, ennyire régen blogoltam???) Amikoris Kriszta barátnémmal közös fotóinkat foglaltam oldalba. Az új fotó a Cewe találkozón készült, a régi pedig 1996-ban, Lakitelken:
Felhasználtam köszönettel: Cathrine Design 

És még azelőtt volt tresholdos kihívás is:
Felhasználtam köszönettel: Bóbita Design-Softly Elegant és Beszteri wordart freebie 

A többin nem vettem részt...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése