2012. június 9., szombat

Ovis ajándékok

Nagyfiam elballagott az óvodából. Óvónénijeinknek és dadusainknak már hónapok óta ügyködtem egy fotókönyvön, amit a Cewe galériába már fel is tettem, sokan már láttátok is:


Nagyobb mérethez kattints ide!

Ezen kívül kaptak még egy ilyen lapot is, 10x15ös méretben:
Felhasználtam köszönettel: Natalie Design és Bóbita Desig
A vers érdekessége, hogy ez a lap is készen van kb 2 hónapja, és 1 hete megkeresett az szmk-s anyuka, hogy a gyerekek majd meglepi verset mondanak az óvónéninek, tanuljuk meg otthon. És kezembe adta ezt a verset... Erre mondják, hogy nincsenek véletlenek!

A búcsúzó nagycsoportosok nevében kis tabló is készült (aminek az elkészítését megnyertem házifeladatnak :) Ekkora méretben persze nem annyira jól látszik, de A/4-ben olvashatók a nevek is: 
Keret saját, szalag: googleból

A nagycsoportos gyerekek a csoportpénzből bögrét is kapnak (nem csak a ballagók), saját névvel és jellel ellátva:
nagyon sok helyről mazsoláztam, főleg google, de már meglévő készeletekből is találtam (pl a tulipán biztos, hogy Simple Girl Scraps), és van pár, amit én szerkesztettem

Az óvó nénik és dadusok is kaptak bögrét, természetesen a saját nevükkel:

Nem tudom elégszer megköszönni a sok-sok szeretetet, amit a négy év során kaptunk, Nándi is, én is és most Csongi.

-------------------------------------------
My oldest son closed his years in the kindergarten and starts the school in September. I made a photobook and a page for the kindergarten teachers.
They also got a page with the children's photo (in 3 years old and nowadays )
Children got mugs with their name and sign, and kindergarten teachers also got mugs with their name.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése