2012. március 20., kedd

Kaptam, nyertem, letöltöttem

A közelmúltban úgy alakult, hogy letölthettem jópár készletet, közöttük nagy kedvenceket is.
Nem tudom már, hogyan volt időrendi sorrendben, tényleg csak 1-2 nap különbséggel írt Rainbow Kata, hogy mivel részt vettem a játékán, így letölthetem a legújabb készletét, a Retro Birthdayt (hogy promózzak is egy kicsit: akciósan kapható a Digiridoo-nál)

Ezzel párhuzamosan lehetett letölteni az oldaláról a Snowdrops készletét, aminek imádom a színeit.
Oldal is készült velük, bár a Snowdropsból csak két kis elemet használtam, lesz még vele oldal, mert a hétvégén fotóztam hóvirágot :)

Aztán írt Osli, hogy a DST-n kommentelős játékban én nyertem a farmeros készletét (kapható az SBE-n). Hát odáig voltam meg vissza!
Orsi's Denim Days Page Set
Ezzel még nincs oldalam, de ami késik, nem múlik. :P



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése