2011. december 1., csütörtök

Heticewe - Fortepan


A Cewén ismét akkor és most kihívás van, pontosabban a Fortepan-os, amikoris egy tárgyat, épületet régi és új képpel kell megmutatni, lehetőleg ugyanabból a szemszögből.
Nos én készültem! Komolyan, most úgy kellett előbányásznom az áprilisi képeket, amiket direkt azért csináltam a szüleim házáról (kezemben tartva a régi képet), hogy erre a kihívásra legyen anyagom :)
Végül mégis csaltam egy kicsit, mert bár az illesztés szinte pontosan stimmelt (negyedmillimétert kellett csak perspektívával módosítanom), valahogy mégse tudtam a fotót szépen összerakni úgy, hogy a "körítés" is meglegyen hozzá.
Nos, először is itt vannak az alapanyagok:
A régi fotó:
Az új fotó:

Összerakva, de még nem pontosan illesztve: 

És végül az oldal:
Felhasználtam köszönettel Altalena és Beedee készleteit valamint Krisssz szeletelős ötletét 

2 megjegyzés:

  1. Szerintem remek ez a szeletelős ötlet mert olyan mint egy átmenet, mintegy a szépülési folyamatot hangsúlyozva.
    Jó kis oldal lett.

    VálaszTörlés
  2. Tetszik a két fotó. De igazán ez az ötlet tetszik, ahogy az oldalad elkészítetted! Szuper:-))

    VálaszTörlés