2011. november 7., hétfő

Fotós kihívás

Még mindig iDSD-zek, több fronton is.

Először is itt van Icka fotós kihívása az SB.hu-n, aminek keretében a körülöttünk lévő dolgokat (tárgyakat, történéseket) kellett spontán módon lencsevégre kapni, majd oldalt készíteni belőle. Itt pont az a lényeg, hogy nem az alkalom számít, bár a kihívás végül mégiscsak alkalom volt. Írtam a fórumba, hogy mennyire tetszik a kihívás, de először össze kell pakolnom a játékokat (is). Secima válaszolt először, majd a többiek is, hogy miért nem magát a játékkupacot fotózom le. Hahaha, hát ők akarták. Aztán most éghet a képemről a bőr, hogy milyen kupi van nálunk.
A montázsom ilyen lett:
Először nem is tudtam választani, melyik képről legyen oldal (elvileg nem kell az egész montázst felhasználni), így végülis az egészet rátettem és nem is nagyon pakoltam rá mást.
Felhasználtam köszönettel Altalena papírját és Timo csillagocskáit.

De nem tudtam leállni. Tegnap ugyanis nyertem a Cewe kihíváson egy 10 dolcsis kupont az Oscraphez (és it kapcsolódunk ismét az iDSD-hez), ahol ráadásul leárazások is vannak, így jól bevásároltam, többek között Anna Aspnes cuccokból (na, jó, csak kisebb dolgokat választottam). És persze muszáj voltam rögtön ki is próbálni, így szorgalmi feladat gyanánt itt van az egyik kép a montázsból:

3 megjegyzés:

  1. Wow, Minyu, mindkettő szuper. Mi is így szoktunk kinézni, pedig itt csak egy gyermek van :))))) Úgyhogy aggodalomra semmi ok! :)

    VálaszTörlés
  2. Gratula a nyereményhez!
    Ne aggódj a kupi miatt, mi állandóan autó és lokupacokat kerülgetünk :))

    VálaszTörlés
  3. Ahol egy gyerek van, ott is szanaszét vannak a játékok, hát még ahol három fiú:-)) De az nem rendetlenség!! Szépek a fotók (mint mindig) és az oldalad is!

    VálaszTörlés