2011. szeptember 18., vasárnap

Videóscrap


Szombat éjjel ismét videóscrap*-eltünk a Cewés lányokkal. A lista ezúttal is érdekesen alakult (egy 30-as listából véletlenszerűen választott 6 kötelező elem): 
  1. tájkép
  2. Víz (vagy valamilyen formája pl. jég, hópehely…)
  3. postai cucc (pecsét, bélyeg, képeslap stb)
  4. rózsaszín papír (lehet bordós is:))
  5. firka
  6. újságpapír

A rózsaszín papírral sokan megszenvedtek, igazság szerint nekem semmi bajom nem volt vele, gondolom ez az ízlésficamomnak köszönhető :P Eleve "vizes" tájképet választottam (én lőttem a Holt-Tisza partján, Mesterszállás és Öcsöd között) Végül kissé bátortalanul töltöttem fel az oldalamat, eléggé egyszerűnek, már-már befejezetlennek tűnt a többiek mellett...
 Felhasználtam köszönettel: Jaelop Designvarrás, firka és háttér, powerpuffjazz újságpapírháttér,pecsét és idézet a gugliból: 
Álmos fényben táncoló,
Megnyújtott árnyak
Jelt festenek az égre
Majd légbe szelídülve
Kócos fellegek
nyugodt álmát mosdatják.
(ph)

És most veszem észre, hogy a varrásom is elcsúszott... Pffff. Viszont holnap hozok egy szuper készlet infót és két friss oldalt.  




*skype-os videokonferencia kíséretében, adott elemekkel kell oldalt készíteni.

1 megjegyzés:

  1. A te oldaladon egyáltalán nem tűnik erőltetettnek a rózsaszín! Nagyon jó lett!

    VálaszTörlés