2011. augusztus 23., kedd

Horgolás

Múlt héten kezembe akadt a horgolótűm és egy gombolyag fonalat is találtam. Egészen meglepődtem, hogy még emlékeztem, hogyan kell horgolni, teljesen automatikusan jártak az ujjaim. (kb 12 éve nem horgoltam)
Eddig csak "síkban" horgoltam (takarót főleg), így kerestem a neten (youtube-on meglepően sok videó van erről, igaz, főleg angol nyelven) tutorialt, hogyan kell szaporítani és fogyasztani ahhoz, hogy sapkaformájú legyen, Mivel mindenki másképp csinálja, így csak úgy érzés alapján csináltam. 
Elkészült a babasapi, amit barátosném leendő babájának szántam. Tegnap jött az sms, hogy mégis kisfiú lesz a bébike, így a kislányos sapit megkapja más, vagy a szülei vesznek neki egy játékbabát, amire jó lesz a sapi.
Horgoltam még egy pici pántot, ami tulajdonképpen babafotózáson kívül másra nem jó (a babás kép megtévesztő, mert az egyszem játékbabánk fejmérete kb 7-8 cm, így az arányos mások lennének egy kisbabánál)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése