2011. július 12., kedd

Videóscrap igen, heticewe nem


A Cewén a múltkor mindenki saját ötlettel rukkolt elő kihívásügyileg, ezeket most sorravesszük és véletlenszám-generátorral (alias Mr. Random) dől el, kinek az ötlete lesz az adott héten a kihívás.
Múlt héten Aagassit dobta a gép, s vele együtt az instrukciókat: tegyél az oldalra maszkot és pacát. Imádom a maszkokat és a pacákat, de egyszerűen nem volt időm leülni és pac(k)ázni, ráadásul ugye az egész hetet a szüleimnél töltöttük, ahol 4-5 freebie készletem van. Gondoltam, hogy egy korábbi sarazós oldalt benevezem, amit  csak úgy poénból csináltam, de végül nem tettem, így a múlt héten kimaradtam (december óta először)
Volt viszont szombat este videóscrap. Ezúttal beüzemeltem a webkamerát is, így engem is láttak nyomokban a lányok. A feladat ezúttal nagyon könnyű volt. A nehezítést a Gimpem adta, ami nem bírja a windowst (itthon a Debian alatt semmi gondja nincs) vagy inkább a Windows nem bírta a Gimpet, mert 5 percenként "hibát észlelt" és nemes egyszerűséggel bezárta az aktív ablakokat. Ráadásul Nimi sem akart aludni, és amikor már azt hittem, hogy elaludt, letettem, majd 5 percenként felébredt, így rohangáltam fel-le (a tetőtérben van a szg, lent van a kiságy) Majd a 4. próbálkozás után végül felvittem magammal az elalélt dedet, aki békésen szunyókált a karjaimban a hátralévő fél órában. Ekkor azonban (épp mikor fel akartam tölteni a már kész alkotást) felébredt, és nagyon nyűgös lett, így csak feltöltöttem a cewére a képet és kinyomtam a gépet, nem éppen jólnevelt kislányhoz méltóan köszönés nélkül lerohantam Nimivel. Nade előre rohantam.
A kötelezően felhasználandó elemek: cetli, varrás, utazási szimbólum, nagyfeliratos cím, régies papír, masni. Az oldalamon pedig a repülőmúzeumos látogatás egyik képe.
Felhasználtam köszönettel: Krissz hátterét a földgömbbel együtt és a cetlit, valamint Jaelop design varrást és masnit

3 megjegyzés:

  1. EZ tök jó! Főleg a címe tetszik :)))

    VálaszTörlés
  2. Sajnos nem tudtam ott lenni - még fórumon sem! Ezért csak irigykedem a szupi kis oldalakért! Igazi "bombázós" az oldalad! Nagyon tetszik a betűtípusod!

    VálaszTörlés