2011. június 20., hétfő

Tegnapra


Annyira röstellem, de ma jutott eszembe, hogy elfelejtettem időzíteni egy bejegyzést. Pedig milyen fontos bejegyzés: 
Angolszász szokás szerint június 3. vasárnapja apáknapja. Szerintem legalább olyan fontos, mint az anyáknapja (ehhez képest jól el is felejtettem...), és inkább ezt kéne favorizálni, mintsem a valentin napot, nade mindegy.
Készítettem egy oldalt is, ezúttal apukámnak-apukámról. Az oldalt a scrapbook.hu júniusi, apáknapjás kihívására is "beneveztem", ennek feltétele pedig - az apuka mellett- Beszteri csodás WA-nak megjelenítése is volt. A fotó 1983-ban készült, ha jól gondolom, Balatonföldváron. Ha nem jól gondolom, majd papi megírja.
 Felhasználtam köszönettel Doodle-design, OsDesign, elemeket, papírokat és GeniaBeana template-et

1 megjegyzés:

  1. Jó lett nagyon, olyan igazi Apukás! Sztem Apukád ma is örülni fog neki :)

    VálaszTörlés