2011. március 27., vasárnap

Vegyesfelvágott

Mindenféle témakörben alkotott oldalak:
Didonál jelentkeztem OKC-ra:
Felhasználtam köszönettel Dido overlayt és saját WA-t

Zongoraest a'la Nyika fiúk:
Felhasználtam köszönettel: Jaelop design hátteret, hangjegyeket a soxsationalscraps-től, zongora a gugliból (piano keys), maszk saját

Hallóóóóó...
Felhasználtam köszönettel beedee template-jét, Little Musing telefont, cottagearts.net hátteret, valamint zsinórt a gugliból

Házimunka
Felhasználtam köszönettel: Ronna Penner tollat és cetlit, Jaelop Design háttereket és a gyermekeim szorgos kezeit 

A nővérem és én
Felhasználtam köszönettel: háttér, szalag, keret: Jaelop Design, virágok: cottagearts.net

Dagonya:
Vers: Kovács Barbara: Sír a felhő

Büszke nagyszülők:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése